Lördag :)

Hej :) I morse ringde kl 07:45 så gick jag ut och gav hästarn mat , sen gick jag in och åt frukost med familjen :) sen vid. 09;15 så gick jag ut i stallet och tog in Steppas och masserade honom och gjorde honom i ordning :) sen åkte vi till stum där jag tränade för en ny tränare ! Det gick jättebra !! =D är super nöjd! Steppas lossnade riktigt bra i bogarna :) I morgon är det terrängträning i Styringe inför Tågarp , ska bli riktigt roligt att få hoppa lite nya hinder :) sen måste jag även träna inför administrations provet som vi har på måndag och försäljning och service provet på torsdag :( //Frida

Kommentarer
Postat av: johanna (:

sv: okej va kul :D skriver upp det i min kalender :D riktigt kul att kolla på :) och att ta kort x)

2010-09-11 @ 13:55:21
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul att det gick så bra! :D

2010-09-12 @ 12:39:29
URL: http://isjustelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0