Fredag

God morgon på er !! :) just ni sitter jag i min säng och ska snart göra mig i ordning inför skolan :) mitt scema är inte det bästa på fredagar, börjar kvart i 12 och har 2 lektioner sen har jag håltimma i 2 ,45 timmar !! Roligt! Sen har jag musik i 1,45 timme :) i eftermiddag har jag fullt upp ! När jag kommer hem så blir det ut och rida Steppas och sen putsa allting inför morgondagens tävling!! Sen måste Steppas göras fin också :) sen ska ja packa inför våran lilla resa till Beddinge :) men behöver nog inte ha med mig så mkt :) jag har märkt att även i fall jag suger på att blogga så är det många läsare kvar:) vilket är väldigt roligt !!=) så därför skulle det vara roligt i fallni skriver vem ni är också vidare och lämna en liten kommentar :) om ni undrar några frågor så bara fråga på :) //Kram Frida

Kommentarer
Postat av: farmor

Hur dags tävlar du på lördag ifall jag får tid?

2010-09-03 @ 17:42:44
Postat av: Elin

Jag läser :) Och grattis att det gick så bra på tävlingen! :D

2010-09-05 @ 12:34:49
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: hihih Sofie Bengtsson :D <3 Ska inte du dit? :) <3

2010-09-07 @ 21:26:30
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0