Torsdag

Hellu =).

Hoppas allt är bra med er =). Har hört att det är -8 och 15 cm snö??!! Är det de?! =O.

I dag gick jag upp vid halv 8( vakande då så gick upp) så gick jag ut och gick en runda! =). Riktigt skönt! Gick vi vattnet och kollade och lyssnade på musik! =). Mysigt! =). Sen så åt jag frukost =). gott =). I dag har det inte varit jätte varmt =). Ca 25 grader tror jag =). Men vi har tillbringat dagen vi poolen i alla fall =). Badat har jag också gjort =). Ser dock fram emot helgen och nästa vecka då det ska bli 40 grader! =D NICE!

Snart ska vi äta kvällsmat =). Vet inte vad vi ska äta men det blir väl ngt gott som vanligt =)

Här kommer lite kort sen födelsedagen =)


Först så tvättade hon det =) Och masserade =)

Skönt på hög nivå! =)

Sen så torkade och lockade hon det =)

Lockigt =D

Håret färdigt! Ser ut som om jag är hur trött som helst men har inte blivit sminkad än! =)

Sminkad och färdig =) Nu saknas bara kläderna =)

Färdigt =). Sminkad, hairstylad och kläderna på =)

Mamma,Axel och Paul på restaurangen =)

Min lilla favorit Jennie =) ♥

Födelsedagen avslutades hemma hos Kikki & Paul med Jock´s ice cream =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0