Tisdag

God Morgon!

I dag gick jag upp vid 9 så gick jag ut och gick en hyfsat lång runda i solskenet! Jätte skönt var det! =). Sen när jag kom hem så åt jag frukost =). Åt en tallrik med flingor,mjölk och banan =) Och en crampet som "dessert"  =). Nu ska jag snart ta på mig bikini och gå ut och lägga mig i solen =) Jätte skönt väder i dag så i dag blir det sol och bad =).

Jag kom på att jag nog glömt att berätta om min födelsedag? :S Här kommer lite kortfattat =)

På morgonen så sjöng alla för mig mig och jag öppnade alla mina underbara paket! =) Sen åt vi frukost =) Sen så tog vi det lugnt på förmiddagen och bara slappade =). Sen åt vi en snabb lunch och sen vid kvart i 2 så kom Jennie och hämtade mig,mamma och Emelie =). Kikki,Paul och Axel var i väg och åt lunch med någon och pappa på ngn bildutställning snabbt =). Så körde Jennie oss till hairstylingen =). Så började hon med att tvätta mitt hår och hon masserade och pillade i håret =) Helt underbart =). Sen så torka hon det och satte 3 st spolar mitt på huvudet och sen började hon locka resten av håret =). Sen så fixade hon så det blev lite volym mitt huvudet och sen satte hon lite spännen och så =). Jätte fint! =)

Sen gick jag,mamma och emelie och fikade =). Varm choklad och en choklad muffins♥ GOTT!! =)

Sen vid 4 så gick vi dit där dom skulle sminka mig! =). Först så la hon på någon kräm som gjorde att huden blev ren. Och sen la hon på en kräm som gjorde att sminket skulle hålla kvällen. Sen så la hon på lite foundation och mineral puder =). Och sen la hon ögonskuggan =). Det var en brun,beige nyans. och sen rouge. =) Jätte fin! =). Sen lite mascara och eyeliner =) Och sist läppglans =). Kände mig jättefin! Sen hade jag 60 dollar( ta det gånger 7 så får ni det i svenska) att välja vad jag ville!! =D KUL!. Jag valde en litet fodral där det var en spegel överst, sen på första lagret var det 3 st ögonskuggor, och på andra lagret var det 3 st läppglans och på 3 lagret var det 2 st borstar som man skulle använda =). Men sen hade jag dollar kvar som jag skulle använda så då tog jag en ask med 7 st olika borstar tror jag det var =). Rouge borste, foundation borste, läppglans borste, eyeliner borste, ögonskugga borste och massa mer =D As fint!

Sen så kom Kikki,Paul och Axel så åkte vi hem igen =) Och då var kl nog kvart över 5 =). Så då tog vi på oss kläder och fixade hos ( jag var  färdig fixad!! )Så gick vi till en restaurang som inte ligger så långt i från där dom bor =). Så åt vi gott och hade trevligt =). Sen så gick vi hem och åt dessert för vi började frysa så åt det hemma =). Sen så ringde mormor och sa grattis och jag ringde farmor och sofia =D Alltid kul att prata =D

Bilder kommer snart på födelsedagen! =)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0