Söndag

Hipp Hipp Hurra för i dag är det min födelsedag =D =D

Tro det eller ej men i dag fyller jag 16 år =D =D Det ni! I morse vid halv 9 tror jag det var så stämde hela familjen Karlsson-Lacy och mamma,pappa och Emelie in och sjöng för mig =). Fick frukost på sängen fast åt den i köket för det är så bökigt! =D. Jag fick världens bästa paket! =D Jag fick första twilight boken och Marley and me boken på engelska, ett pannband, ett kikki.k pennfack, och ett par vita converse =D. Och det bästa jag fick av mamma och pappa var en gitarr som jag får när jag kommer hem =D Och av Kikki och Paul fick jag vara en "prinsessa" för en dag så i dag kl halv 3 så ska jag till en hairstyling som ska tvätta och fixa mitt hår och sen kl 4 ska jag till en make up artist som ska sminka och fixa mig =D Sen i i kväll ska vi ut och äta på restaurang =D =D LOVE IT =D =D

Sen efter dom hade sjungit så åt vi frukost och pappa åkte på ngn bilträff som han ville på så han kommer i eftermiddag =). Nu har vi precis varit på Kikki.k lagret! Älskar och gå runt där och bara titta och plocka! =D. Plockade till mig lite saker som mina söta små kompisar ska få när jag kommer hem! =D.

I dag är det lite molnigt, fast det gör inget för då behöver man inte ha ångest över att man måste sola :). Nu ska jag titta på ett avsnitt av Pip-Larssons som jag har blivit beroende av! Satt uppe till 1 i natt för det var så bra =D.

Men nu ska jag gå så uppdaterar jag i eftermiddag eller i kväll men bilder också! =D

Förresten så blev Frida Carlsson 3 1/2 klänning + en kofta rikare i går!!!!  ÄLSKAR DET!!! =D

//Kram från 16-åringen! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0