Onsdag

God Kväll =)

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varken hunnit eller orkat =)

I morse gick jag upp vid 9 så åt jag frukost =) Åt en skål med frukostsallad och yoghurt! As gott! =). Sen så gjorde jag inte så mkt =). Det var molnigt på förmiddagen så kallade lite på O.C och latade mig=) Sen på eftermiddag så åkte jag,mamma och pappa in till stan =). Fixade födelsedagspaket till Mamma för hon fyller år på söndag =). Spännande =). Vi åt även lunch på pannkaksstället. Så fruktansvärt gott!!! =D. För ovanlighetens skull så shoppade jag inget i dag =). Var faktiskt inte inne i ngn klädaffär för i så fall hade jag garanterat köpt ngt men kollade bara på paket till mamma =). Köpte en varm choklad för att trösta mig =D.

Sen så åkte vi hem och när jag kom hem så körde pappa mig,tino och axel till Melbourne Akvarium så var vi där i några timmar och tittade på pingviner, fiskar och massa hajar =) Riktigt spännande =).

Sen så följde Martina med hem och Jenny kom också så åt Vi allihopa kvällsmat ihop förutom kikki och paul för dom var på bio =)

I morgon ska det bli 28 grader så ska nog gå en promenad på morgonen och sen hoppas jag på att vi ska sola =). Behöver bättra på brännan lite =). Ska se om jag även hinner slänga in lite bilder från min födelsedag =). =)

//Kram Kram


Jag & Jenny på Aussie julafton =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0