Onsdag

♥Hellu Gott folk.

Detta är antagligen det sista blogginlägget som jag skriver här i Melbourne =(. Vi packar för fullt! Får se om jag får ihop min resväska!.... Det återstår att se! I går var det strålande sol från kl 12 till hela kvällen!!. Så vi sollllla hela dagen! På förmiddagen i går så var jag,Pappa och Axel i Mushroom parken! =D Vi gunga, åkte linbana och hade det roligt! =).

I morse gick jag upp vid 7!. Då lekte jag med Axel och sen åt vi frukost ihop =). Sen gick bara vi 2 till Stranden och lekte. =) Vi badade även fötterna =). Nu packar vi. Ska skynda mig för i dag är det sol och då ska det solas så länge det går!!!!!! Ska packa ner allt förutom det jag ska åka i!! =D

Måste skynda mig nu men vi hörs i kalla tråkiga dåliga sverige! Vi åker här o från vid halv 14 så landar vi på torsdag vi 11 tror jag! =)

Ha det så bra =D

//Kram


Kommer sakna dig ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: olivia :)

Du är så sjukt brun! jag är bara lite avunsjuk ;)

2010-01-20 @ 08:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0