Måndag

Åhh vad jag är mät! =O. Vi har precis ätit kvällsmat = thaimat! Sjukligt gott men man äter alltid för mycket!. Kyckling, biff, massa goda såser =D gott!

I dag har det varit en väldigt lugn dag! =). Gick upp vid halv 9. Det regna och blåste så det blev ingen promenad i dag =). Förhoppningsvis blir det i morgon =). Till frukost i dag blev det en smothie med bär, müsli + en crampet till efterrätt =) Gott =). Sen så har vi inte gjort någonting vettigt känns det som =). Så tråkigt när det är dåligt väder!. Sista dagen här i morgon =( Åker ju hem på onsdag vid lunch.... Fy, detta är hemma ♥

Alleyne var även här i dag och hälsade på Axel =). Vi dansa,sjöng och lekte med alla hans leksaker =).  Jag har även pluggat en hel del i dag! Passar på när det är dåligt väder =).

Nu i eftermiddag så var jag,mamma och Kikki och gjorde manikyr och pedikyr!. En sista gång!. Valde en fin rosa,röd färg till fötterna och en väldigt ljus och skimrande färg till händerna =). Mkt fint =)

Sen så åkte vi hem och nu har vi ätit =).

I morgon hoppas vi på jättejätte fint väder så vi får sola!!!!!!!!!! Vi ska även börja packa =(. Hade övervikt när vi åker hit... undra hur det går när vi åker hem då!! =O. Får sprida ut mina saker i de andra väskorna! ;)

Nu ska jag plugga lite till och sen bara slappa! =)

//Kram


Surfing i Torquay!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0