Måndag

God Morgon Gott folk =).

I dag ska det bli 40-43 grader vilket är väldigt varmt! Men ska sola så länge det går att vara ute!. I morse gick jag upp vid halv 8 =). Jag säger till mig själv innan jag somnar att jag ska vakna halv 8 och då gör jag det! Slipper man sätta någon klocka! =) Jag var ute och gick i ca 1h och 15 minuter! =). Och jag sprang även sista biten hem! =). Nu har jag precis ätit frukost =).Åt en skål med müsli,blåbär och yoghurt och sen gjorde jag en smothie =) Gott!.

I dag börjar folket hemma i Falkenberg skolan!. Vill bara säga att ni får ha det så roligt!. Själv började jag kolla på mina läxor i går =). Valde vilka engelska glosor jag ska lära mig och började läsa på svenskan =).

På onsdag till fredag så ska vi till Tourkey. Pappa fick det också i födelsedags present av Kikki,Paul & Axel =). Så vi ska åka ner dit på onsdag morgon så ska vi hyra surfbrädor och surfa och sola och bada =). Så har dom hyrt en lägenhet som vi ska bo i tills fredag! =) NICE! =D.

I julklapp så fick hela våran familj Gold Clas biljetter av Alleyne. Det är som guld biljetter på en bio salong. Så det är typ bara 15 st som ser på bion så får man sköna stora fotöljer så innan bion börjar så beställer man och säger att jag vill ha en glass när halva filmen har gott och en vatten efter 10 minuter. Så kommer dom in med det och serverar en det! =D. Sjukt häftigt! =). Vi ska nog gå på "It's complicated" =). Det är den nya filmen med Meryl streep =). Kul! =) Se trailen nedan =)


Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen =). Hörs senare! =D

//Kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Fy fasiken vilka dyra vaner Ni får.Emelie och Du får skaffa varsin miljonär,men träffar Ni den rätte så duger det nog med en svartvit T.V.i en etta.Jag skall gå ut en promenad nu,efter 50 min.har jag beställt in 1 kopp kaffe så då kommer rumservise.Njut så länge Ni kan.Hälsa alla.Kramar farmor.

2010-01-11 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0