Lördag

Hejsan Svejsan =)

Slänger in ett snabbt blogg inlägg innan jag hoppar i säng =) I dag gick jag nog upp vid 8 =). Så lekte jag lite med Axel och sen cyklade jag och köpte yoghurt i en liten affär för man kan inte äta müsli utan yoghurt! Så cyklade och köpte det =). Sen åt jag müsli med yoghurt och färska blåbär! Mkt gott =). Sen så cyklade jag till Sand parken där Axel och mamma var =) Så lekte vi där i över 1 timme! =). Vi "körde" båtar, gungade och åkte rushkana(stavning?) =). Sen så cyklade jag hem så satt jag och prata med Paul och Kikki lite och hade det skönt =). Sen åkte jag,mamma och Axel till en marknad där de bara sålde färska saker. Marknaden heter Farmers market, vilket är typ "Bönder" som säljer färska grönsaker, frukt, bröd och sånt gott =). Lyssnade även på Axels musik grupp som hade en liten konsert =) Sen så åkte vi hem =). Axel hoppade i säng och sov middag. Så då åkte jag,mamma,kikki och Emelie till Kikki.k´s lager och plockade ihop lite saker som vi ville ha =). Men de hade inte alla saker så då åkte vi till en Kikki.k butik som ligger i South Melbourne, så hämtade vi det och vi passade även på att handla lite mat på coles när vi ändå var där =)

Sen så åkte vi hem =). så kom Martina hit så åt vi kvällsmat och lekte med Axel =)

I morgon så kommer David, Kelly, Jackie och David hit på brunch (sen frukost) =). Och ska nog skypa med Sofia i morgon bitte så får se om jag går ut och går innan vi skypar eller efter =). Det återstår att se =).

Men annars har vi nog inget planerat i morgon =).Om det är fint väder så solar vi nog har tar det lugnt =).

Ha det så bra =)

//Kram ♥

Kommentarer
Postat av: farmor

I<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<hej Frida. Inger Björneloo ville beställa kort från Kikki K. Hon hade kontaktat någon där nere,men dom viste visst inte så mycke,kanske kan pappa kolla upp det,för då kanske han kan ta med dom på fredag när dom träffas. Hon tyckte det var så fint som hon fick från er.Hoppas det går bra.Kram

2010-01-16 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0