Fredag

God Kväll =)

Hoppas allt är bra med er =). Här är allt bra! =). Nu har vi kommit hem från Torquay =). Vi hade det jättebra! =). I går så surfade jag och Emelie! =). Det var jätte roligt! I början var vågorna jätte låga och tråkiga men de sista 45 minuterna var det stora och bra vågor!. Och jag har träningsvärk i armarna! TRÖTT! =). I morse så gick vi upp och åt hotellfrukost. Fruktsallad,rostat bröd, yoghurt, varm choklad, muffins, bacon, champinjoner!! GOTT! =). Sen så började vi packa ihop och lämnade hotellet vid 10 =). Så åkte vi till stranden och gick en lång och skön promenad längs med vattnet =). Sen så åkte jag och mamma in till Torquays lilla "stan" och shoppade och emelie och pappa la sig på stranden. Det var molnigt så jag tänkte att då kan man shoppa först och sen lilla på stranden! =). Jag köpte ett par jeans shorts och mamma köpte ett par jeans shorts och en tröja! =). Sen så köpte vi med oss milkshakes till stranden och sen så låg vi och solade till kvart över 3 =). Så körde vi tillbaka "hem" för kikki och Paul skulle i väg så vi har passat Axel =). Vi har dansat och sjungit och sprungit runt!. Sen så badade jag honom och så läste jag god natt saga så somna han! Han är helt underbar!! Kommer sakna honom massor =( ♥.

Nu ska jag packa om mina kläder som jag hade med till Torquay och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra =). I dag har det varit 28 grader så det har varit skönt! =). Hoppas på fint väder sista veckan!!! =D.

I morgon så ska vi till Kikki.k lager och plocka i hop lite saker som vi ska ta med oss hem =). Lite presenter och så =). Sen har vi nog inget bestämt! Vill åka in till stan ngn dag men vet inte vilken ännu =). En sista shopping runda =)

Hörs i morgon =)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0