Onsdag

Hellu =)

Det var ett tag sen! =). Hoppas allt är bra med er?! =). Jag mår bra, fast något förkyld som resten av halva Sverige!. Jag som sagt inte bloggat på typ 2 veckor för inget roligt har hänt!. eller visst det händer rätt mkt i skolan så därför jag inte hunnit!. Börjar med nationella prov i svenska nästa tisdag så vi håller på för fullt nu!. Vi har även valt till gymnasiet där det blev Handel & Administration med inriktning handel & service :) Det blir nog nice!! Tycker det ska bli jätte roligt att börja gymnasiet! =). Får väl se om jag tycker det är lika roligt när jag går där! =)

Annars händer det inte så mycket!. Har precis gjort engelska läxan tills i morgon och ska nog kolla i genom tyska glosorna som vi har tills fredag =)

Och för ovanlighetens skull ska jag gå och lägga mig tidigt!!. Är jätte trött på morgonen så ska sova många timmar i natt!! =)

Ha det så bra ♥


Saknar min lilla Kompis ♥


Har saknat min lilla Veris =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0