Onsdag del 2

Asså något som jag stör mig på något enormt är dessa fruktansvärt jobbiga telefon försäljare!! Det ringde en tjej/dam/tant för en stund sen så sa hon så här:

Försäljare: Hejsan mitt namn är (kommer inte i håg) och jag ringer från (något konstigt företag). Jag söker mats?

Frida: Nej han är inte inne just nu.

Försäljare: Okej men är du hans fru kanske?

Frida: Nej det är jag inte....(smått irriterad röst)

Försäljare: Flickvän då?

Frida: Nej jag är hans dotter.

Försäljare: Jaha okej! Men är du över 20?

Frida: Nej

Försäljare:Över 18 då?

Frida: Nej jag är 16 år.

Försäljare: Jaha okej. Men har du din mamma hemma då?

Frida: Nej hon är inte heller inne nu.

Försäljare: Okej men då får jag ringa senare..

Frida: Klick  (slängde på lurren)

Så sjukt irriterande!! Och efter typ 20 minuter så ringde samma försäljare igen!

För att skriva något mer så ringde det precis en ny försäljare och frågade efter pappa!. Nästa gång ska jag säga att jag är mats! Lite roligt får man väl ha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0