Onsdag

Hellu =)

Det var ett rätt bra tag sen jag bloggade =) Men har inte haft tid, inte varit sugen på det osv.. Men här kommer ett snabbt inlägg =) Det har hänt en hel del saker sen jag blogga sist =). Jag och Steppas har varit på tävlingar, skolan har börjat, varit i Stockholm, i Göteborg och massa =)

Snart ska jag till skolan, har administration, idrott och engelska =). Sen när jag kommer hem så ska jag antagligen rida, fast om det blåser så mkt som nu så får vi se =).

Här kommer lite bilder =)













Kommentarer
Postat av: johanna (:

det var startfälttävlan va? såg dig där ;) ni var jätte fina :D



du vet nog inte vem jag e .. x) men kikade runt på olika bloggar o hittade din !

2010-09-10 @ 15:01:37
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

fina bilder :) tävlade oxå den tävlingen :)

sjukt fin häst du har! :D

2010-09-11 @ 16:35:34
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0