Fredag =D

GLAD PÅSK

Får jag väl börja och säga =). Hoppas allt är bra med er =). Med mig är det super för vi har påsklov och jag har gjort mitt sista prov i SO på hela grundskolan!!! =D. Så i går var jag väldigt glad och det är jag även i dag! =). I dag händer nog inte så mkt. Ska förbereda lite saker inför i morgon då Sofia och Elin kommer hit för att fira påskafton =). Mamma och Pappa är ju i Jönköping. De åkte i torsdags och kommer hem på måndag så jag och emelie är ensamma hemma =). På måndag åker Emelie till Kläppen och då kommer mamma och pappa hem och sen på torsdag åker mamma och pappa till Bryssel så då är jag ensam från torsdag till söndag ( hur nu det ska gå..... hatar att vara ensam hemma!!!!! ). Men det löser sig nog =)

Nu har jag sett på The Proposal och tittat på Saltkråkan ♥ Älskar Saltkråkan! Nu ska jag göra mig i ordning och börja fixa lite grejer inför i morgon =)

Åhh vet ni vad??? Våra klasströjor kom i  går!!!! Kolla bilderna nedan =)

Hur ska ni fira eran påsk??! =)

//Kram Kram


Klasströjans framsida =)

Baksidan( står alla namnen i klassen) =)

Kommentarer
Postat av: Tette

Jag tänkte komma och underhålla dig nån dag nästa helg, om du inte redan har planer? :) Det går tex en ny Jennifer Aniston film på bio som verkar kul!

2010-04-02 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0