Torsdag

God Morgon =)

Jag har börjat blogga för det mesta på morgonen har jag märkt :). Men det är jättesmidigt. För jag gör det samtidigt som jag äter frukost =D. I dag ska jag till skolan. VI har läsning,svenska(nationellt prov=uppsats),idrott,engelska och säkert någon mer rolig lektion ;).

Skolan i går var bra =). På idrotten så hade vi längd och tresteg. I längd hoppade jag bara 3:60 men i tresteg hoppade jag 7 m  är nöjd =).  Har inte kunnat hoppa något av dom på ett tag för när man har börjat hoppa tresteg så kommer man inte ihåg hur man hoppar längd....Hoppas det går bra på friluftsdagen nästa vecka eller när det är =)

Efter skolan så ska jag hem och ut i stallet =D. Jag ska träna för första gången på hela sommaren =D =D. Dressyr får det bli.. Jag börjat lite lugnt =). NICE =D. Kommer bli mycket roligt =).

Men vi hörs i skolan eller i eftermiddag =).

Kram

83 dagar kvar =D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0