Tisdag

God Kväll =D.

Jag har faktiskt inte orkat blogga om man får skylla på det ;). Men men.. Helgen i stockholm var mer än Perfekt!!. Var en av de roligaste helgerna på länge! Kände att jag behövde komma bort några dagar =D.. Men nu är jag fit for fight igen =). I alla fall. Jag och mamma gick upp vid 04:30 i fredags morse. Vi duschade och gjorde hos i ording och åkte hemifrån vid 05:20. Pappa körde oss till tågstationen och sen körde han till Värnamo. Tågresan gick bra. Vi var rätt trötta så vi somnade och sov i 1½ timme. Vi vaknade när vi åkte från Göteborg. Vi åkte X2000 så vi behövde inte byta tåg så det var skönt =). Men vi vaknade när en konduktör vil se biljetten ;). Sen åkte vi.. Förbi Alingsås och längre. Sen när vi nästan var i Katrineholm så blev det tekniskafel på tåget. Så vi stod mitt ute i ingenstans i 45 minuter... Kul!. Men som tur va så hade vi ingen tid att passa som en kille hade.Han skulle flyga till Usa och hade smått bråttom ;) haha. Aa men till stockholm kom vi i alla fall. 1timme och 15 min försenade ;). Då gick jag och mamma till Jennys kontor och låste in våra väskor där. Sen gick jag och mamma och kollade i lite affärer =D. Mamma shoppade en hel del =D. Jag hittade också en hel del =D. ett par joggingbyxor, en jeans skjorta,ett linne, en stickad tröja,2 st tröjor och lite annat =D

Vid 14:00 så träffade jag Olivia efter X antal telefonsamtal.. Vi visste inte vart vi var ;). Men tillslut så hittade vi =). Det var mkt rolgit att träffa henne =D. Vi gick och tittade i affärer och så =). Sen vid 5 så kom olivias pappa och hämtade hos vid stationen så åkte jag med dom hem och mamma åkte till Jenny =D.

På fredag kvällen så åt vi gott!. Vi åkte och hyrde film. Waitress såg vi =D. Mycket bra!. Och vi åt Ben & Jerry glass. Första gången för mig!! Så sjukt gott =D =D. Och det blev choklad också =D. Hade en väldigt roligt med trött kväll. Var uppe i 22 timmar den dagen ;).

På lördagen så gick vi upp vid 9 =). åt frukost med hennes familj och sen åkte vi in till stan vid 11=D. Vi åt middag tillsammans på "Grodan". Jag åt lövbiff med pomme fritt och beaneisesås!! Så sjukt gott!! =D. Sen så gick vi och shoppade lite =). Sen så bar det av till Gröna Lund!!!!. Så himla roligt var det!!!. Vi började med kvasten som är en berg och dalbana =). Det var så sjukt mkt folk där för det var sommarkrysset och lönehelg så det var rätt mkt folk ;). Sen åkte vi blåtåget,popexpressen,kärlekstunnel,Vilda musen,Jetline,lustiga huset,fritt fall och några till =D. Det var en väldigt roligt kväll!!.. Sen vid 21 som kom Olivias pappa och hämtade hos utan för Gröna Lund så åkte vi hem och åt kvälls mat =). Sen så tog vi fram godisen som blev över från kvällen innan och så såg vi på House Bunnie =D. Även denna kväll var jag väldigt trött :).

På söndagen gick jag upp vid halv 9 så hoppade jag in i duschen och sen åt vi frukost =). Vid 11 så åkte vi in mot stan och så träffade vi mamma vi vappiano =). Vi åt middag tillsammans =D. Jag åt pasta carbonara. Det var inte jätte gott. För det var väldigt mkt ost på så det var inte alls gott. Jag mådde frukstanvärt illa !!!. Åt nästan ingenting.. Sen så gick vi runt allihopa och kollade lite. Och sen vid halv 1 så sa vi hejdå till Karin och Linnea och så åkte jag,mamma,Olivia och Magnus till tågstation. Sa hejdå till dom och så åkte jag och mamma . Åven på hemresan var det tekniska fel på tåget ;). ALLTID.. Men men. Var hemm vid 18:15 då Farmor var snäll och hämtade mig för mamma hoppade av i Göteborg för hon och pappa var på konsert :).

Aa som ni har läst så har jag haft en väldigt bra helg! Bilder kommer det också =). Ska bara hitta sladden till kameran ;) 
Nu ska jag äta =D

//Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Moster Kikki

Hej Frida - vilken kul helg Du haft! Skont med lite miljo ombyte och alltid kul att besoka Stockholm :) Nu langtar vi tills ni kommer hit! 10000 kramar k & Axel som saknar dej JATTE MYCKET :)

2009-09-02 @ 02:57:21
Postat av: olivia

Du glömde att vi åkte insane! :P

haha vi hade det bäst den helgen!

<3

2009-09-02 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0