Söndag

God Morgon =)

Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag i alla fall(än så länge). I går så gick jag upp vid 8 för att plugga men jag fick inte så mkt gjort. vid halv 10 så åkte jag och mamma till Hans Och Jenny. Hemmets journal var där och gjorde ett repotage om Mormor Och Morfar. De har ju samlat in ca 400 000 kr till canderfonden så dom gjorde ett repotage om dem så skulle typ barn och barnbarn vara med så jag stod där och smilade ;). Kolla in Hemmets journal i november-december så ska vi va med där =D.

Efter det så åkte jag,mamma,hans och Jenny till Munkagård för de hade öppethus. Vi gick runt och kollade lite och träffade lilla Elin =). Vi var inte där så länge för vi hade lite bråttom. Vi åkte till Ica och handlade lite för i går kväll så var Elin,Sofia och Sara här =). Dom åt här och så tittade vi på film. Vi åt brucetta till förrätt, Filipinsk Pippi till varmrätt och chokladmousse med hallonsås till efterrätt. Vi kollade på film också. Jag hade hyrt Juno och Inne till varje pris =). Dom var bra båda 2 =).

I dag gick jag upp vid 8 så nu har jag ätit frukost med mamma och pappa och nu skriver jag svenska för den ska in på måndag =). Sen har jag so och några andra till att göra =). Fullt upp =). Fast nu på förmiddagen ska jag ut och rida Veris =).Ska  nog hoppa lite i paddocken =). Sen vid 14 så ska jag köra till Slätteberg och rida ut med Lotta =). KUL! =D.

Nu ska jag skriva svenska =).

Ha det så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0