Onsdag

Hellu =).

FÖRST VILL JAG SÄGA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA FARMOR PÅ FÖDESLEDAGEN!!! =D =D. Hoppas du får en rikigt bra dag ♥

Hoppas allt är bra med er. Det är en trött Frida som skriver. Sitter och äter frukost och spelar Farmville :D. Älskar det spelet =D <3. I dag står det skolan till 20 över 2 på schemat =). Vi har läsning,idrott.. sen vet jag inte mer, typ SO och tyska kanske :S.
Vi har ju fått våra datorrer i skolan nu. Så det är fullt upp att lära såíg dom och hitta nya finneser hela tiden =). Det kanske till och med slinker in ett blogginlägg under skoldagen?. Det var ett tag sen jag la in bilder men ar inga bilder på denna datorn, men ska lägga över det snart. Jag har en bild på oss fyra jag kan lägga ut ;)
Efter skolan så ska jag hem och sen göra lite läxor. Typ engelska och tyska. Sen ska vi fira Farmor =D.
Hörs senare =)
Denna bilden tog vi på syslöjden och jag har den som bakgrund :D

Kommentarer
Postat av: farmor

Tack världens bästa guddotter,välkommen i kväll.Kram farmor.

2009-09-16 @ 07:45:11
Postat av: Rosida

Fina ni är! :)



Söt blogg. ♥

2009-11-11 @ 00:35:58
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0