Onsdag

Hellu =)

Onsdag snart och det betyder 2 dagar till HELG!!!: Veckans mest efterlängtade dag =). Skolan i dag var halv trög.... Vad hade vi.. Kommer knappt i håg :O. VI hade läsning,tyska,idrott,bild,engelska och so tror jag =). Halv tröga ämnen =). Men blev färdig med bilden(serie)! =D. Vi kollae på komissare Rex på tyskan. Helt underbar hund det där!!! =D. Blir överlyclig så fort man hör hans namn =O. Vet töntigt men han är helt underbar!! =D. På idrotten hade vi intervalträning. Vi sprang upp och ner för en kulle(helt onödigt, men jobbigt). Sen sprang vi och sen sprang vi lite till ;). TRÖTT!!.

Efter skolan så körde jag till Farmor och fikade =D. Alltid lika gott och roligt att hälsa på =D. Sen körde jag hem och har typ suttit emd svenskan hela eftermiddagen.. Inte roligt. Vet inte rikgit vad det heter det vi håller på med. Typ Prefix och sugix och sånt onödigt ;).

Blev ingen ridning i dag för har ridit 3 dagar rätt hårt.kände det på henne i går för hon var lite trög i går =).

Nu ska jag gå i genom svenskan en gång till sen blir det Idol och sova...... TRÖTT =O.

//Hörs i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0