Lördag

Hellu =).

Förlåt för dålig uppdatering. Men denna veckan har det, tror det eller ej, varit mkt i skolan. VI hade tyskaläxa,svenska arbete och engelska läxor. Men men. Vi tog klassskort i torsdags!. Det kommer bli bra!!. Haha =D. Vissa var fjortisar, vissa var nördar och vissa var normala. Jag såg hysat normal ut förutom att jag hade två höga toffsar som stod rätt ut =D. Haha =D. Men sen på enkortet så tog jag ner dom ;).

Asså var håller Sverige på att ta vägen?? Det håller på att regna bort! Det har regnat konstant i 2 dagar nu?? Inte okej!!

I dag ska jag nog inte göra så mkt =). Vi ska ha gäster i ´kväll så ska nog hjälpa mamma lite =). Får se om jag komemr ut och försöker rida mellan regnet ;).

Här kommer bilder från Stockholm =D ♥





Jag och Mamma åt lunch innan jag träffade Olivia =)

Y

Y







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0