Lördag

God morgon =D.

Som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på X antal dagar... Har inte velat och orkat ;) Men nu sitter jag och skriver på min NYA dator =D. Det går lite hackit men det ska nog gå bra. Det är en mac book och jag har aldrog använt en mac jätte mycket så den är lite svår att fatta. Men syster kom hem någon gång i veckan så hon får lära mig hur den funkar =).

Allt har flyttit på bra i skolan. Hade en hel del läxor så därför jag inte bloggade. I går så började vi kvart i 9 och slutade vid 13 så det var ingen lång dag men det var bara för att vi fick våra datorer. Jag red även mitt lilla vilddjur i går.... Jag hade tänkt rida dressyr men det gick som det gick... Hon var PIGG och knappt kontroll bar ;) Söt häst =).

I dag ska jag kl halv 11 köra lite Lotta så ska jag rida ut med henne på Bella tror jag =D. Ska faktiskt bli mkt roligt... =D.

I kväll ka jag till Sofia för mamma och pappa ska bort och inte roligt att vara ensam hemma en lördag kväll så Sofia bjöd hem mig =D. Så det ska bli mkt trevlig =).

Nu ska hag äta frukost och sen i väg och rida =D

// Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0