Fredag

Hellu =). Veckans mest efterlängtade dag är här =D

NICCCE =D. Har precis ätit frukost och spelat lite Farmville =D: LOVE IT =D. Nu ska jag borta tänderna och göra mig i ordning. I dag ar vi läsning,hemkunskap,tyska,idrott,säkert någon matte eller nåt sånt och SO tror jag :). I dag slutar jag 20 över 2! =D

Efter skolan ska jag hem och hjälpa till här hemma inför den STORA kräftskivan som vi ska ha i morgon =). Det kommer nog runt 75 personer så det är mkt :) Kanske följer med pappa till Butrix och köper sånna där kräftsaker man hänger i tacket =). Och så ska jag rida =).

Ha en bra dag =D

//Kram


I dag blev det en bild på mig och Elin =). Det är den dagen som vi fick datorerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0