Torsdag

Asså jag älskar att vara ledig! =D. Man kan sova lite längre, göra vad man vill =D. Dagen har spenderats på stum. Vi har fixat inför helgens tävling =). Vi har målat hinder, fixat programblad, städat hopptornet och massa sånt =). Mkt roligt =). Åkte ditt vid 11 och kom hem vid 5 så det har varit en hel dag där =). Sen när jag kom hem har jag inte gjort så mkt. Var ute och fixade hos Veris och nu har jag,Emelie och Elin ätit kvällsmat och nu färgar dom Emelie hår. Amanda ä även här =). Vi tittade även på "She´s the man" Älskar den =D.

I morgon så ska jag fä trava för första gången på över 1 mådad =D. Ska bli sjukt roligt. Visst, jag ska ta dety försikigt men bara att få trava =D. Ska bli as kul =D.

Nu ska jag titta färdig på Bonde söker fru och sen ska jag ta in hästran =).

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0