Torsdag

Hellu =).

Dagen började med sovmorgon vilket alltid är uppskattat =). Men halv nio så plingade min mobil till så påminner mobilen om att det är kör om 10 minuter! Och i och med att jag är med i stämman så i fall man missar en gång så missar man mkt! Kören började 08:40, 08:46 kommer jag anfådd och röd i hela ansiktet in i musiksalen! =O. Oh yes lite pinsamt =).

Sen hade vi tyska. Vi fortsatte med våran dialog. Sen hade vi matte. Vi hade Maria för Nina var inte där. Sen hade vi lunch och efter det så bytade vi om till gympakläder också körde vi ner till Vallarna för vi orienterade. Jag och Sofia var tillsammans. Vi var grymma! =D. Efter 1 timme och 10 kontroller så var vi färdiga =D. Det var faktiskt rikgit roligt =D. Sen så körde jag hem. Också kom jag på att jag hade inte lämmnat tillbaka filmen till videomix sen valborg =O. En vecka sent men det blev faktiskt bara 15 kr böter =) Sen på vägen hem så körde jag förbi Farfar =). Så mkt fina blommor! =O =). På sommarlovet ska jag åka dit ofta och köpa och sätta blommor =D ♥. Sen körde jag hem och gick ut och red. =). Det är as roligt även i fall jag bara får skritta =).

Nu ska jag strax duscha och sen ska jag väl inte göra så mkt =) I dag är det 29 dagar kvar, och 17 skoldagar kvar!! =D. Sen är det SOMMARLOV!! =D =D.

Hästarpollarna väntar på att få komma in =).

Kram Kram♥


Saknar dig =`( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0