Torsdag

Hellu =)

Dagen började som sagt med sovmorgon. Det skadar aldrig. Vi hade tyska,matte,och lagtid =). Inte många lektioner men på förmiddagen har vi hemkunskap,tyska och matte men jag hade ju inte hkk så jag hade bara 2 lektioner på förmiddagen =).

Vi hade bara 1 timme lagtid för det var en gubbe som kom från banverket och pratade om hur farligt järnvägar är och hur mkt volt det är i dom. Också var det en kille i 20 års åldern som blev påkörd av ett tåg och miste sina en ben och en arm. Men det är fantastiskt att han lever efter att ha blivit överkörd av ett tåg! Han var med i paralympus i år. Han kom 4:a =). Så sjukt stark! Det var mkt intressant.

Efter skolan så körde jag till Herting cykel så köpte jag och mamma en ny moppehjälm som får plats i moppen så jag slipper ha den i skåpet. Den är röd,silver och vit. Mycket snugg =).

När jag kom hem så vid 5 så gick jag ut i stallet så gick jag och Elin en runda med pollarna =). I morogn ska jag och mamma med Veris på återbesök till slöinge. Hoppas hon är frisk!! Har typ inte ridit på 1 måndad! =(.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på ett avsnitt av OC?!! =D

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0