Tisdag

Hellu =).

Skolan var okej. Vi hade NO prov vilket inte är jätte roligt men det gick nog bra =). Vi hade även gympa vilket känns som om vi inte har haft på åratal?!. Men det var roligt =). Jag sara,elin,sofia,alice och kajsa spelade pingis medans dom andra gjorde quatro boll. Vilket suger så vi spelade pingis. Sen hade vi även matte. 9:orna hade nationella prov så vi hade matte med både röd och grön grupp så vi var typ 40 personer i ett klassrum men sen så kom vikaren så dom gick ;)

Efter skolan så pkte jag och Mamma till mormor och Morfar och fikade =). Dom fick ett föl i natt och det var så fruktansvärt gulligt! =D. Men blir kär i sånna små =).. Vill ha en hel odling av bara föl =)

När vi hade fikat och tittat på fölet så åkte vi och handlade. Nu har jag ätit och varit ute och gått med Veris =D. Vi ska  på återbesök till slöinge på fredag så det ska bli roligt och se hur det går =).

//Kram


Så söt!! =D Det är ett litet sto =). Dom är lite lika åsnor?!


Så söta!!! =D

Kommentarer
Postat av: Emelie svarar

kan nog stämma

sov nu, det ska jag göra

2009-05-05 @ 23:29:43
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0