Tisdag

Hellu =).

Dagen har varit bra =). Vi började med läsning. Nu läser jag storlek 37 som Denise Rudberg har skrivit. Har bara läst typ 50 sidor och än så länge funkar den =). Sen var Nina snäll och gab oss oförberätt matteprov. Det var svårt! Men jag gjorde i alla fall de flesta uppgifterna. Det var 20 stycken och jag gjorde nog 19 eller något. hoppas det gick bra i ala fall =). Sen hade vi SO. Vi spelade in för TV programet. Vi spelade in det sista i dag. Min väderprognos. Det är as jobbigt! Jag får panik när jag står där!! =O. Fick i alla fall 2 st hyfsat bra tagningar, annars gör vi om dom i morgon =). Sen hade vi idrott. Vi gjorde någon lek med höjdhoppsstöden och en boll. Det slutade med att hela klassen bårkade ;). Vi hade världens dåligaste vikare!. Sen hade vi lunch. PANNKAKS buffé!! =D : As gott! =D. Sen var även Maria snäll och gav oss oförberätt engelska prov. Läsförståelse.. det var också lite krongligt men men. Hoppas på det bästa ;). Sen hade vi NO. Vi skrev våra labbrapporter. Som jag sitter och renskriver nu. Sen vid 20 över 2 slutade vi och jag körde hem. Det regnade och åskade!!! Hemskt.

I går var ingen bra dag!. Hemsk nyhet som ni nog läst i tidningen, sen när efter skolan så skulle jag följa med Sofia till anghems för hon skulle bya ett armband och innan vi kör till stan så ska jag tanka. Och den pumpen som jag brukar tanka i från var upptagen(brukar tanka från samma så jag gör rätt, vilket jag ska fortsätta att göra!!). Så jag stället mig bakom dne bilen. Stoppar in mitt kort och sätter i pumpen. Så kommer gubben fram till mig och säger att det är diesel!! Fattar ni vilken panik jag får!!!. Jag ringde mamma och frågade vad jag skulle göra. Som tur var hann jag bara få i 3,2 dl så jag kunde blanda ut dieseln med vanlig bensin. Så om ni ser någon röd moppe som det ryker i från så är det jag ;) Oj vad det luktar gott ;).


Sen efter vi hade varit på anghems så körde vi till kullens. Och där inhandlades ett par nya skor. Jag börjar tröttna på mina tygskor och dom kan jag inte gå i hela sommaren. Ett par svart ballerina blev det =). Sen när vi ska köra hem så har jag tagit ut min hjälm ut moppen coh låst upp den så stänger jag sadeln... och mina nycklar ligger i moppen!! Jag brukar lägga dom där när jag låst upp låset. Och utan att tänka mig för så stängde jag den! Som tur var så eftersom hjälmen är rätt så hög så har den töjt ut sadlen lite så den är lite lealös så sofia fick in sina fingar  under den!! För jag hade lagt dom precis vid öppningen!. Tur i oturen!! ;)-


Nu ska jag fortsätta skriva NO. Inte roligt. I går travade jag för första gången på över 1 månad. Hon var helt galen!! Hon typ småtravade hela tiden!! Oj vad roligt hon tyckte det var =)..


//Kram Kram


Min lilla älskling fyllde 19 år i lördags så hon ska få tårta med äpplen,morötter och knäckebröd =D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0