Tisdag

Då var sista riktiga skoldagen för denna veckan avklarad :) vi har orientering i morgon så går från 10-halv 12 =D

Sorry, för min dåliga uppdatering, men jag har inte velat,orkat skriva så varför dås skriva om massa skit?! =). Men nu är jag tillbaka =).

Dagarna har varit bra. Inga läxor nästan så det känns som om man har glömt massa böcker i skolan men det är ett bra teckan på att sommarlovet närmar sig =D

Skola i dag.. vi gjorde nog inget speciellt =). Inte vad jag kommer i håg i alla fall =). Eller vi gjorde frisbeegolf på gympan. Sjukt svårt! Och för att göra saken bättre så börjae det att regna också =D. Men jag vann så då blir man ju alltid glad =D. På SO så kom tångas väg-och yrkesledare och pratade med oss inför gymnasiet. Hon visade en film om olika linjer. Jag vet faktiskt inte vad jag vill gå. samhäll? media? naturbruk? =O. Ingen aning! =O :S.

När jag kom hem så gick jag ut och rd min lilla sötnos =). Vi red runt bygdegården. På fredag får jag trava!! =D=D första gången på över 1 månad =O ♥

Nu ska jag ta in hästarna och sen städa mitt rum =). Något får man ju fördriva tiden med. I

//Kram Kram


Asså jag har fått hennes låt på huvudet! Tur den är bra =D

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Hej!



Älskar den låten! Tycker den borde vunnit. Nu ska jag gå och sova =P Lycka till på origenteringen ses imorgon

2009-05-19 @ 22:25:53
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0