Söndag

Hellu =).

Har märkt att jag har blivit lite slapp med att blogga ;). Men men. Jag hinner inte alltid. I går så var vi hos Maritina på kvällen. Hon har fylt 20 så vi firade henne. Det var mkt trevligt. Vi åt och sen tittade jag på Robinson och sen så körde Martina,jag och emelie, tette till en fest som Tette skulle på i skogstorp. Och när vi hade lämnat henne så för att skämma ut henne lite så körde vi tillbaka och vevade ner rutorna och satte på "Thorleifs" as högt också tutade vi när vi körde förbi. Men hon märkte inte det..
=(.

I dag har jag inte gjort så mkt. Jag gick upp vid 9 och på förmiddagen så fixade jag i stallet. Städade lite i mitt skåp och sen gick jag ut och gick en runda med Veris. Nu i eftermiddag så bjöd Helene,Madelen och Elin oss på fika(dom nya som flyttade in i stallet). Elins farmor och farfar var här och hälsade på så fikade vi =). Är propp mätt nu =D.

Nu har jag precis duschat och jag och mamma ska gå över till nästa 20-åring nu. Hanna har också fyllt 20 så vi ska gå över om en stund =).

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0