Onsdag

Storm!!! Det blåser fruktansvärt mkt! Det är hemskt att köra moppe!

Hellu =).

I dag har vi operation dagsverke så då är vi "lediga" så ska vi samla in pengar till fattiga barn och skolor i Afghanistan. De 2 andra åren så har jag och Karro bakat kakor och sålt men inte i år. Jag åkte till Farmor så bakade jag "Hälsobröd" och "Makalösa" =D. Det var roligt =). Jag gick upp vid halv 8 så åt jag frukost och kollae på världens bästa OC!! Älskar det!!. Sen vid halv 10 så körde jag och handlade lite saker och sen körde jag till Farmor och så bakade jag =). Det var riktigt roligt :). Det är lite roligare att baka än att typ städa och sånt =). Sen vid 12 så kom mamma med sallad så åt vi det tillsammans och sen vid 13 så åkte jag och mamma och hämtade pappa på tågstationen för han kom hem fårn USA =D=D=D <3 Har saknat honom =). Så åkte vi tillbaka till farmor så sa vi hejdå och körde hem.

Nu i eftermiddag så har jag inte gjort så mkt. Ska gå ut i stallet strax och fixa till Veris och sen ska jag göra Hemkunskapsläxa. Men får inte vara med på den lektionen i morgon för dom ska laga fisk så jag får "tyvärr"sovmorgon. Och eftersom vi har sovmorgon varannan vedcka så får jag sovmorgon 3 veckor i rad!! =D =D.

Nu ska jag gå ut till Veris. Jag och Jeanette ska även släppa i hop lille Veris och Cd i samma hage =). Det ska bli spännande =D.

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0