Onsdag

HELG!!!!!! =D =D.

Jag älskjar korta skoldagar!. Vi började 10 i dag så gick upp vid 20 över 7. Åt frukost och fixade mig. Sen vid 9 så körde jag och mötte sofia vid guppet. Och sen moppade vi ut till Grimsholmen tror jag det hette. Vi orienterade!. Asså rent ut sagt! Fy fan vad vi va grymma!! =D=D. Starten gick sådär eftersom vi var trötta efter typ halv första backen men sen så gick det som på räls! 3:an var också svår men annars gick det galant!. Och vi kom först in i mål av hela klassen!! =D. Eller KB höll oss också sällskap men fy fan vad grymma vi var!!. Visst vi sprang den kosta rundan(3,5km) men ändå. vi hade som mål att göra det på mindre än 1 timme och vi klarade det!! =D.Sjukt roligt.

Sen när vi körde hem så märkte jag att Sofia körde fruktansvärt sakta! Och sen efter en stund vi trafikljusen så var det rött så vände jag mig om och pratade med henne men jag hörde inte vad hon sa, och jag var tvungen att köra för det blev grönt. Så stannade jag vid en busshålssplats och då hade hon ingen bensin kvar och hon har aldrig tankat och inga pengar ahde vi inte heller. Men jag hade enm 50 lapp som jag hader slängt ner "i fall, ifall" och det vra tur!! =D. Men roligt hade vi =).

Sen körde jag hem och åt middag med mamma och pappa. Sen gick jag ut och red Veris en runda =D. När jag kom tillbaka och hade släppt ut Veris i hagen och skulle gå in, så kom Hanna och Maria för Hanna lånade mina cow boys stövlar och jag fick en present som tack för att jag var och fotade henne och Danio. Och vet ni vad jag fick??? ETT TOMAS SABO ARMBAND!! =D =D =D. Fattar ni hur glad jag blev?? TACK SÅ SJUKLIGT MKT!! ♥

Nu har vi gäster. Mamma,pappa.Millis och Magnus lottar till cykelfesten =).Ska ta in hästarna om en stund och sen vet jag inte vad jag ska göra =).

//Kram Kram


Jag och Sofia när vi orienterade i 6:an =D♥

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.rrrmo

Duktiga tjejer. Toppen.Kram farmor.

2009-05-21 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0