Onsdag

God Kväll gott folk =D.

Jag är väldigt glad i dag! Jag vet inte varför men jag är på bushumör =D. Dagen har varit bra =). Vi började med läsning,tyska,elevråd,svenska och syslöjd. På tyskan så gjorde vi typ dialoger. Det sista vi gör, det är  typ,betygsgrundande, sen hade det andra idrott men jag var på elevråd. Asså typ kören och elevrådet ligger alltid på en idrottslektion känns det som =O. Lite synd.

Sen hade vi svenska. Vi fortsatte med vårat TV- program =). Det är mkt roligt =). Förresten, jag ska prata ryska =O. Hur det kommer gå ska bli spännande =). Sen hade vi lunch. Och sen var det syslöjdsprov! =O. Jag trodde det typ skulle vara ett skriftligt prov men det var det inte. Vi skulle göra ett mobilfack, på 2 timmar!. Det var precis att man blev färdig, och snyggt blev det inte ;). men hon sa i fall man bara hann färdigt så fick man G så jag är redan nöjd! =). Så som jag sydde så blir det nog inte högre =). Men jag har ite plannerat att bli sömmerska ;).

Efter skolan körde jga hem och red =). Jag och Veris red runt skolan. Har hökat tiden nu så jag ridert i 40 minuter ungefär =) Tänk första hopplektionen vad glad hon kommer att vara =D.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av OC. Det är sjukt spännande =D.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0