Måndag

Hellu =).

Eftersom jag aldrig tar tag i att skriva om helgen så tänker jag berätta helgen med bilder =D Så slipper jag skriva massor =D.


I lördags vid 14 så var jag i kyrkan för Sofia & Elin konfirmerades =).


Hans & Sanna gifte sig 2 timmar efter konfirmationen =). Mycket fint =)


Så söta vi var =D

Jag och min bordskavaljer :)

Jag ÄLSKAR detta kortet =D Jag vet inte varför ♥

Visst är vi lika?! =) Snygga är vi i alla fall =D ;)



I går var jag på stum hela dagen för det var fälttävlan där :) Hjälpte till, var fotograf och satt hindervakt sista klassen :)


Ett av fina favorit kort under helgen =). Elin och Wicky i vattnet :)


Ponnyn som jag provred förra veckan =). Han vann sin klass =D ♥

Nu ska jag dyka ner i sängen! Trött som en gnu! =).

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0