Måndag

Den värsta skoldagen är över =D ! !. Asså i morgon är det 1 måndag tills sommarlov!!! =O. Känns helt sjukt ovärkligt! =O. Sen börjar jag 9:an, nationella prov och sån skit. Men sen börjar ju jag gymnasiet och då får jag välja vilken linje jag vill gå! =). EGET val! =D Ska bli sjukt roligt. Lite tråkigt att splittra klassen men man får ju massa nya kompisar =).

Dagen har varit good. Vi började 9 vilket är as gött att göra varje måndag =D. Vi hade klasstid,läsning,NO,engelska,svenska och tyska. Vi gjorde faktiskt inget "jätte" roligt. På tyskan så fick vi tillbaka våra tyska uppsatser, där vi argumenterade om i fall vi vill bo på landet eller i staden. Jag fick VG+ så är jätte nöjd =). Det är svårt att bara skriva sådär rätt upp och ner så jag är nöjd =).

Jag slutade skolan kvart över 3 och då körde jag hem och red ut med Elin. Veris är helt undebar. Hon gosar med mig och är jätte glad. Tänk vad pigg hon kommer bli första hoppträningen! =O. KUUL!! =D.

Nu ska jag nog skriva lite SO. Eller plugga till syslöjdsprovet som vi har på onsdag. Sen ska jag se på spårlöst och sen nana =).

//Kram Kram



Jag kom på att jag har inte lagt ut min musikvideo från Australien =D

http://www.youtube.com/watch?v=gqfvxH5pBns

Kommentarer
Postat av: syster emelie

galen dag x)

2009-05-11 @ 23:12:07
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Alice ;)

den var jättebra! ;)

Men en sak var lite synd, det var att jag hörde inget. Bara lite men inte så mycket =(

Jag skulle gärna vilja höra ;)

2009-05-12 @ 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0