Lördag

Hej =).

Blev inget blogginlägg i går. Jag kom hem från skolan vid kvart över 2 och sen vid halv 3 så körde vi till djursjukhuset med Veris. Hon är frisk!!!! =D =D =D =D. Så ska ut och rida för första gången nu på 1 månad =D Visst får bara skritta med skit i det =) Huvudsaken är att hon är frisk :).

Sen när vi kom hem från djursjukhuset, vid 4, så skyndade vi oss och gjorde oss i ordning(mamma,pappa,emelie och jag). Vi åkte till Halmstad och åt på resturang och tittade på Per Gessle. Så sjukt bra! =). "It must have been love" är ju fruktansvärt bra!! =D



Gjorde en liten film om det jag filmade i går =).

Skolan i går var bra. Sista dagen är alltid bäst =). Vi hade läsning,matte,idrott,so,bild och engelska. Jag tror inte det hände något speciellt roligt.. Eller på SO så gör ju vi TV program. Vårat program eheter TV. Och vi har typ tema rosa(vi kör lite Rut-Hildurs,dansbandet som vi var). Och vi ska ha kavajer och ingen av oss hade en rosa kavaj så vi gick till Kupan och shoppa loss =D. Det fanns bara 3 rosa kavajer och dom köpte vi =D Fruktansvärt roligt var det =D.

I kväll ska jag inte göra så mkt. Mamma och pappa är inte hemma och Emelie ska till en kompis så jag är ensam. Ringde Sofia och kollade i fall hon kunde komma men hon skulle i väg. Men ska kolla på Robinson och ta det lugnt =).

Nu ska jag ut och rida lilla Veris =D

//Kram Kram


Mamma,Pappa och Emelie på restaurangen =)

Mamma och Jag =)

Emelie & Pappa =D

Förband =)

Mamma va busig =D

As bra =D

Djursjukhuset:


Vi passade på att äta lite maskroser medans vi väntade på mamma =D


Mamma longerade henne =)


Vi shoppade loss på Kupan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0