Lördag

Hellu.

Som jag sa.. veckan har varit dåligt uppdaterad. Men så är det i bland =). veckan(helgen har varit super, än så länge i alla fall.  Jag hade SO arbete och bild, tyska och massa nadra inlämningar som skulle vara färdigt till torsdags och i fredgas så därför dålig uppdatering. I går var det studentbal på strandbaden. Alla var rikigt fina. Men innan det så åkte jag till Ringsegård där Jenny och hennes kavaljer var så fotograferade jag dem. De var rikigt fina! Och fina kort blev det också =). Sen vid halv 6 så mötte jag Sofia vid Ulles grill så parkerade vi mopparna där och så gick vi ner till strandbaden. Det var sjukt mkt folk så vi stannade en bit upp =). Det var mkt kändisar, Jenny,Jannike,Sarah, Lina =). Mycket trevligt. Och fina kort :). Sen på kvällen så var Urban och Lotta oss hos och sen vid 8 så kom Sofia till mig. Så hade vi trevligt.

I dag så gick jag upp vid halv 9 och åt frukost med Mamma och Pappa. Och sen åkte vi till Ålyckan och köpte blommor =D. Så nu har jag planterat blommor i min stora kruka, i min katt och min lilla kruka =D. Så guklligt blev det =D. Jag har även varit duktig och gjort färdigt bilden som ska vara inlämmnad på tisdag men jag är inte hemma då efetrsom vi ska åka i väg från söndag-tisdag eftersom pappa fyller år så ska köra och lämna den hos Sofia sen så lämnar hon in den :).

Efter vi hade köpt blommor så körde vi och fikade hos Mormor & Morfar, morsdags fika. Eftersom vi inte är hemma i morgon. GOTT!! =D.

Snart ska jag gå ut och rida  och i kväll så ska vi umgås med Eva och Johnny. Dom ska äta räkor och jag kassler =D.

//Kram Kram


Jenny och hennes Kavaljer, Pontus tror jag han hette =)(Älskar denna bilden)!! =D

Sen träffade jag Sofia och vi gick ner till strandbaden =)

Pappa körde lite studenter =)

Sarah och hennes pojkvän =)

Sen träffade jag Jenny igen =)

På kvällen var Lotta och Urban här =)

Visst är mina lilla Katt söt? =D

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.rrrmo

Mycket söt katt ,du är duktig till allting, det kvittar vad Du gör så blir det bra. kram farmor.

2009-05-30 @ 16:46:58
Postat av: Jenny

Dom blev jätte fina Frida! Tack så jätte mkt :) Du får gärna skicka dom till mej... ;)

2009-05-31 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0