Lördag

Hellu =).

I går på kvällen så var jag hos Sofia. Åt va ute och gick med skrållan och tittade på tv.
  Mycket trevligt.

Kl 8 vaknade jag i morse. Åt frukost med mamma och pappa sen låg jag i sänge  och läste till 11. Sen gick jag ut och red lilla Veris. Vi red skolan. Det tog nästan 45 minuter vilket är bra =). Sen åt jag "middag", vilket betod av müsli och vanlijfil. Vi ska till "Lille-Hans" i kväll för han fyller år så åt bara något snabbt och jag hade bråttom för jag och Sofia var i kyrkan. Hon konfirmerar sig nästa helg och vi skulle dit och titta hur det gick till.

Nu har jag kommit hem och gör inte så mkt. Ska nog försöka göra lite SO så jag blir därig med skiten!! =O.

Hörs i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0