Fredag

Hellu =).

Det blev inget seeent inlägg i förr går för vi kom hem halv 12 och vem orkar starta datorn då och blogga?. I alla fall vi var och kollade på en ponny som hette Felarco. Han var i Uddevalla så det var en bit dit. Men jag slutade 20 över 2 och då körde jag hem och bytade om så körde jag och mamma och hämtade Elin och Maria som höll oss sällskap. Provridningen gick bra. Det är alltid svårt att bara hoppa upp på en ponny och sen så är allting perfekt men jag är nöjd. Han var fin. Men han var vsår att få på tygeln vilket inte är så bra eftersom jag behöver en ponny som kan det så jag lär mig.

I går så hade jag fullt upp så jag hann inte blogga. Sista dagen så det var skönt. Skola till 14 så körde jag hem och började fixa inför kvällen för Sofia och Elin  var här =). Det var 3 rätters middag och film =D. Till förrätt var det avocado med skinka och purjolök som var mixat, till varmrätt var det kasslergrattäng, och efterrätt chokladpannacotta =). Det var mycket gott =). Vi hade trevligt. Synd att det inte blev någon brasa i alla fall. =/. Men men. Vi såg på film och hade mysigt. I går kväll så flytae även den nya hästen in =D. Elin och Lazda kom =). Dom kom vid halv 8 så då sprang jag ut och hjälpte dom och sen gick jag in igen för vi fixade i ordning allting i dag =).

I dag har jag tillbringat den mesta tiden i stallet och hjälpt Elin att flytta in =). Sen gick jag och hon red en runda =). Är roligt att det har flyttat in en i min ålder =).

I kväll så ska vi äta med hela strandquist famlijen. Eller det är jag,mamma,eva,johnny,emma,adam,fredrik,hanna,jespert och Beckis. Så det är mkt folk =).

Nu ska jag hoppa in i duschen =).

Kram


Ponnyn vi var och provred =)

Elin och Lazda har flyttat in =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0