Torsdag

Det är helt sjukt vad veckorna går fort! I morgon är det redan helg!! Visst det är skönt att skolan går fort men sommarlovet får inte gå fort!! Det kan hålla på i evigheter!

Torsdagen har varit bra =). Vi hade sovmorgon till halv 10 vilket gör hela dagen bra =D. Vi började med tyska. Vi fortsatte skriva på våran uppsats som vi ska ha prov på v 15. Allting är då! tyska uppskrivning,engelska prov, kanske svenska prov!! Allting kommer veckan innan lovet! =( Men men. Jag ska nog ta SO provet i morgon!. Så då kommer jag inte hinna blogga jätte mycket =(.

Sen hade vi matte =). Vi ska ha prov på det veckan efter lovet.. Så det är mycket nu! Sen hade vi lunch och sen från 12 till 20 över 2 hade vi lagtid. Jag gjorde svenska på lagtiden =). Vi ska sriv en nyhets artikel så ska göra färdigt den strax. Och sen ska jag plugga på engelska glosor.

När jagh kom hem så gick jag ut och red =). Jag red dressyr i paddocken =). Det blåste jätte mycket så hon var lite stirrig också är hon stel i vänster varv. Men i högervarv gick det jätte bra =).

Nu ska jag skriv svenska =)

//Kram




Vad är det här för väder?? Det SKA vara vår nu!!! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0