Torsdag

aj aj aj!! I morse vakande jag med sveriges värsta träningsverk!! =O Jag kan inte böja armen helt och inte strecka ut den heller! Jag har även ont i magen! Usch Usch.

I dag började vi med hemkunskap =). Vi gjorde våfflor. Mycket gott =). Sen hade vi tyska och vi hade typ genomgång på vissa uppgifter som vi gjort. Sen hade vi matte och jag var jätte duktig även i dag =). Matte är väldigt roligt i fall man fattar =O =D. Fast gjorde inte färdigt deadlinenh för Nina ska ha genomgång på vinklar i morgon så v'ntar tills då.

Sen hade vi lunch. I dag var det cevacippi. Ingen aning hur det stavas men det s´makade väl bra =)

Sen hade vi lagtid =). Jag gjord SO och jag är nästan klar =) 1 fr¨åga kvar =D.

Sen efter skolan så körde jag till Farmor. Mamma och Pappa var där också. Vi fikade =) Gott Gott. Ska nog även köra till Farmor i helgen för mamma och pappa åker till Ishotellet i morgon bitti så jag och Emelie är ensmma hela helgen.

Sen så åkte vi hem vid 3 och då så gick jag ut i stallet. Eller vid halv 4 gick jag ut. I dag red jag dressyr lektion för första gången efter resan. Det var 5 veckor sen jag tränade lektion =O. Det gick hur bra som helst =D=D=D hon var jätte duktig =). Även i det svåra varvet så gick hon bra =).

Nu ska jag äta och sen ska jag göra lite SO. I morgon ska det lämnas in =O

//Kram



Du är min andra halva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0