Torsdag

Hej Hej.

I dag hade jag sovmorgon till halv 10 vilket var väldigt skönt! Men jag gick upp vid 7 och skrev lite svenska. Jag vaknade ändå då så det var lika bra att gå upp. Sen vid kvart över 9 körde jag till skolan. Svin kallt!! Inte roligt. I dag hade vi tyska,matte och lagtid. Jag fick tillbaka tyska provet i dag som vi hade innan lovet. Jag fick VG så jag är nöjd =D. Det var väldigt svårt!! Sen på matten så gjorde vi inte så mycket. Vi fortsatte att jobba på. Jag blev klar med deadlinen så jag behöver inte ta hem och jobba vilketb är skltn =D =D. Skönt att görav så mcyket som möjligt i skolan så jag slipper ta hem! Sen hade vi lunch. I dag var det Flygande Jakob utan jordnötter  så jag kunde äta det. Det var faktiskt riktigt gott =). Sen hade vi lagtid. Jag skrev svenska även då. Jag blev nästan färdig. Ska nog skriva färdigt det i kväll för i morgon ska jag ta hem SO provet och göra det i helgen. Jag tycker om hemprov. Då kan man ju söka på internet,läsa i böcker =) mycket bra =).

Sen vid 20 över 2 då vi slutade så började det snöa sjukt mycket!!!! =O. När jag körd ehem så såg jag nästan ingenting!! Jag fick ta handen som vindrutstorkare hela tiden! =( det var inte rokigt att köra hem! svinkallt också!

Nu ska jag gå ut i stallet. Veris får vila i dag eftersom det snöar så mycket och är halt.

I morgon så går jag i skolan till 14 sen direkt efter skolan så ska jag och Sofia gå till HN och bli intervjuade =D =D Vi är nervösa!! =D

//Kram Kram


Så här ser det ut utanför min dörr nu!! =O Inte roligt! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0