Tisdag

Inga ridvantar, ingen ridjacka, Veris hade inget ländtäcke men långkalsongerna är fortfarande kvar! Snart är det "riktigt" vår!  Tänkt: vårskor,leggings,kjol,klänning... Allt blir mycket bättre! =)

Hellu =). Skolan var helt okej. Var rikigt trött i morse! Det är alltid lika tråkigt när väckarklockan ringer! Men upp kom jag. Jag började 8 i dag så ingen sovmorgon. Vi började med läsning vilket är väldigt skönt. Sen hade vi matte,SO,idrott,engelska och NO. Jag jobbade faktiskt bra på alla lektioner. Eller jag var inte med på idrotten för jag var på kören. Men jag kom tillbaka innan idrotten var slut och då övade jag och Sara på att stå på händer. Jaggör framsteg! =O =D.

Sen när vi slutade vi 20 över 2 så moppade jag hem =). Det är tur jag har en moppe! Men kan sova längre på morgonen, man kommer fortare till skolan, man kommer hem fortare från skolan, man kan köra till kompisar osv. =).

När jag kom hem så gick jag ut till min lille Sötnöt =). Veris var mycket söt och glad i dag =). Vi red ut. Vi red först runt berget och sen så kopplade vi på ätran så vi red ner där =). När jag kom till ätran så hade jag travat och små galopperat men när jag kommer ner till ätran så fullständigt exploderar hon och bara springer i väg! Och för att göra det ännu lättare så körde hon ner huvudet så jag fick inte stopp på henne! Men efter varit en sväng ute på den nya sodda åkern och lite små bockningar ås gick hon framåt =D. Hon är söt hon =). Hon verkar vara taggad inför helgen =).

Nu har jag preics ätit och sitter och skriver SO hem prov. Jag har faktiskt gjort 4 frågor! Det är duktigt av mig =D.

Nu måste jag fortsätta =)

//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0