Tisdag

Hello.

Skolan i dag var inte roligt. Jag vet inte varför men var inte roligt. Vi hade läsning,matte,SO,idrott,engelska och NO. Fast nu när jag ser ämnerna blir jag rikigt glad =). På läsningen så läste vi. Ganska logiskt. Sen på matten så jpbbade vi som vanligt. Sen på SO så fick jag tillbaka mitt Religion hemprov. Gick VG+ så är jätte nöjd. Det var svårt tycker jag. Så ska jag ta Historia provet på fredag.

Sen hade vi idrott. Vi spelade fotboll med någon kille som kom från någon klubb. Det var faktiskt roligt =).

Sen hade vi luncg och sen engelska. Maria var dum i dag. Alla 8:or på skolan ska ha Hälsosamtal. Och jag gade i dag kl 13:00. Och då hde vi engelska. Och så kommer maria och säger att vi ska ha oförberätt hörförsåelse prov. Så säger jag att jag måste gå strax för att jag ska på sånt hälsosamtal. Och hon bara skiter i mig. Hon "låsas" att hon inte hör mig. Så fårgar jag vad jag ska gföra. Så sa jag att Marianna(skolsköterskan) hade sagt att man skulle säga till henne i fall man inte kunde, i fall man hade något prov eller något. Men eftersom det var oförberätt så fick jatg inte gå och säga till henne. Så Hade Marianna sagt att hon inte hade så mycket tid så det vore bra om man kom på sin tid. Så sa jag det till henne så sa hon med världens argast röst att hon inte hade tid att hitta en ny tid för mig att göra provet! Och sen så svarade hon inte mer på vad jag fårgade!!! Hon var helt *****!!!! Så då var dagen förstod. Eller skoldagen.

Sen på NO så gick vi i genom ett häfte vi har jobbat med och sen slutade vi =D.

Jag körde hem och tittade på ett avsnitt av O.C och åt en macka och sen gick jag ut i stallet. Jag har precis kommit hem fårn hoppträningen. Det gick sjukt bra =D. Hon hoppar som en gud =D. Så det känns rikigt bra nu inför Div III coh clearrounden nästa helg i Laholm =D.

Nu ska jag in och äta =)

//Kram


Veris är duktig =D. Dock är bilden från när jag hoppade här hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0