Tisdag

Hellu

Förlåt för att det inte blev något inlägg i går. Jag var tvungen att göra SO prov. Det gör jag nu med men jag hinner skriva lite snabbt.

I dag så hade vi läsning,matte,NO,engelska,idrott och SO. På matten så jobbade vi på som vanligt och duktig som jag är så fick jag gjort riktigt mycket =). På idrotten så hade vi badminton. Det var 3 killar från falkenberg badminton klubb som var där och hade lektion. Sen hade vi SO. Jag gjorde jätte mycket!!! Jag gjorde från uppgift 7 till uppgift 15!!! =O och det är typ 3 frågor i varje fråga. Så jag var jätte dukitg.=) sen typ 20 minuter innan lektionen slutar så ringde min mobil telefon( jag har den ljudlöst, men den vibrerar). Så svarade jag och då var det från "The Studio" i Göteborg =O. Det är typ ett ställe som man kommer till så sminkar och fixar dom håret på en så tar dom "modelbilder". =). Och Hanna Svensson hade varit där så hade hon rekommenderat mig. Asså man rekommenderar typ kompisar som ska få komma dit och bli fotograferade. Också betsämde vi att jag+ en kompis(jag valde Emelie) ska komma på söndag men när jag pratade med mamma så kom jag på att dom inte är hemma!! Och man måste ha en målsman med sig! För man måste vara över 18 år. Så vi för söker komma på hur vi ska göra för nästa helg så är inte Emelie hemma.... så vi vet inte rikigt hur vi ska göra men vi löser det.

Sen så hade vi lunch. Sen engelska. Vi jobbade med grammatik. Det är inte roligt. Sen hade vi NO. Hände inte så mycket där heller. Sen så slutade vi vid 20 över 2 och då körde jag hem. Det var sjukt läskigt att köra hem för det blåste jätte mycket så hela moppen lutade!! Sjukt läskigt! Och jag har även tankat för första gången!! Gjorde det i morse.. det tog 20 minuter för pumpen startade inte! Och det var pumpens fel och inte mitt! Jag fattade väl inte att man var tvungen att välja i fall man ville ha 96 eller 98 oktan! Tummen upp för det.

Sen när jag kom hem så gick jag ut i stallet. Jag red ut med Hannas skötare. Vi red runt kyrkan. Det var mycket trevligt. Veris var pigg och glad =).

Nu har jag precis ätit och sitter och skriver SO. Det tar aldrig slut känns det som och jag måste göra tyska och hemkunskap också. Fast gör det i morgon. Nu måste jag fortsätta med SO:n =)

//Kram Kram

Så här ser det ut på mitt skrivbord!  SO böcker överallt! =O =(

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.

Va Du är duktig och pluggar, skall Ni bli kändisar nu? Hoppas Ni får komma en annan dag. Kram till Er båda. farmor.

2009-03-17 @ 20:25:29
Postat av: Frida J :)

Glöm inte att rekomendera mig (om man kan det) haha xD :D <3

2009-03-18 @ 16:49:12
URL: http://fridaljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0