Tisdag

Hej =)

I dag var första skoldagen efter 1 veckas lov och 2 veckors prao. Det var faktiskt helt okej. Inga av klassföreståndarna var där vilket var lite tråkigt men dom kommer väl i morgon... I dag hade vi läsning,matte,so,idrott,engelska och NO. På matten så var jag jätte duktig och är bara 3 tal kvar till deadlinen =D Så det är skönt. Sen på SO så jobbade jag också bra=). Men eftersom Per inte var där så kunde jga inte ta mitt hemmrov så får ta det på fredag. På idrotten var jag inte med för det var kör sammtidigt.. vilket var väldigt roligt. Vi sjunger "Heavens on fire"!! Älskar den =D =D. Dock tror Erik att han kan den vilket han inte kan! =O. Sen på engelskan så fick vi ett häfte vi skulle jobba med om typ grammatik. Vi har faktiskt varit duktiga hela dagen! =P. Jag fick även tillbaka mitt engelska prov!!  Och tro det eller ej men jag fick MVG!!!! =O =D Jag är as stolt!(1 dollar). Det trodde jag faktiskt inte! Maria brukar vara snål med att sätta poäng och hon har inte sättit MVG på proven inna men nu gjorde hon det =D =D. Sen hade vi NO. Det är inte roligt!  Vi skulle skriva om hur våra drömkillar ser ut!! Allt för att fördriva tiden!!

Sen när jag kom hem så red jag lille Veris =). I dag red vi dressyr. Hon är rätt stel eftersom hon har vilat i 3 veckor men hon ska nog bli mjuk igen =)..

Nu ska jag följa med Emelie för hon ska hoppträna med CD =D.

//Kram

Mamma tog lite kort innan jag red =D


Jag och lilla Veris =)

Miss Vera <3

Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.

Grattis Frida. Vad duktig Du var på provet. Kram farmor.

2009-03-10 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0