Söndag Morgon =)

Hej Hej =)

I dag fyller min lille Kisse 6 år =D Grattis till henne =D Hon börjar ju bli till åren =). Eller förhoppnigsvis så har hon halva livet kvar <3

I dag ska jag nog inte göra så mycket roligt. Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag plugga!!! Det är jätte mycket i SO! Inte roligt. Och sen har vi matte deadline, så det är ingen vila när man kommer hem!! Men men..

Sen ska hag rida ut med lille Veris. I går va hon jätte söt och mysig! Och var pigg och jätte glad över att få komma ut. Jag har skanat henne<3 Och DIV III första omgång har flyttats till den 5/4 så då kanske jag kan vara med =D Hoppas =D

I kväll kommer även släkten för Emelie fyller år i morgon =). Ska bli roligt att få träffa alla igen =)

Jag är väldiugt glad i dag =D Varför vet jag inte men jag ser faktiskt fram emot at plugga lite! Jag vet inte varför men det är rätt skönt att komma tillbaka till alla rutiner!

Nej nu måste jag plugga. Skriver ett inlägg senare =)

//Kram

 
Grattis på födelsedagen min lilla tiger =D =D

Kommentarer
Postat av: Tette

Hej Fridis! Vilken tur att du kom hem till sverige ordentligt å inte tappades bort på vägen! Du får krama Tussie på födelsedagen :)

2009-03-08 @ 17:01:13
Postat av: Emelie

lusssiiiiituss.

2009-03-08 @ 17:10:38
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie svarar

taaack:D

o tack för presenten !!!

2009-03-09 @ 09:22:13
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida J

Har vi matte deadline?:S

2009-03-09 @ 16:17:51
URL: http://fridaljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0