Söndag

Hellu =)

Skola i morgon =( Helgen har gått mycket fort! I dag så gick jag upp vid kvart i 7 och gick ut och gav hästarna mat. Sen så gick jag till Lille Toffi loff ochy gav henne mat och myste lite. Sen gick jag in och åt frukost och gjorde mig i ordning. Vid 8 så körde jag till Stum. ag stod i insläppet till ridhuset från halv 9 till halv 11. Sen så körde jag hem igen. Fast jag körde via blomsterlandet och köpte en liten blomma till Mamma och Pappa. =). Sen körde jag hem och in fort,sätta blommorna i vatten,säga hej och hejdå till Emelie ut i stallet direkt så följde jag med Caroline på hennes tävlig i Varber. Han är ju för söt =D. Det gick bra för dom. I 1,10m så fick hon nedlag på de 2 sista hinderna och i 1,20 rev hon första. Men det var kaos på framridningen så WG var lite stirrig. Men han var jätte dukitg =)

Sen så vid 7 så körde vi hem och nu sitter jag här och väntar på att klockan blir tillräckligt mycket så jag ska ge hästrana hö och gå och lägga mig. Är fruktansvärt trött!!

Men men..

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0