Söndag

Helgen är redan slut! Det är synd! Det borde vara helg hela veckan!

VÅR?!! är våren på väg? I dag red jag utan jacka för första gången(förutom när jag tränar). Och det var varmt!! Så skönt!!

I dag ringde klockan vid 8. Jag gick ut och släppte ut hästarna och mockade och gjorde mat till Veris. Sen gick jag in och åt frukost med min familj =). Sen s¨å började jag plugga. Skrev lite NO,lite engelska också gjorde jag färdigt svenskan. Sen gick jag ut och red. Jag hoppade med Veris i paddocken. Det gick jätte bra! Jag har inte hoppat på över 3 veckor så är jätte nöjd. I början var avstånd lite svårt men i slutet kom hon perfekt! =D Min lilla sötnos =)

Sen fixade jag i ordning henne och släppte ut henne i hagen också gick jag jag in och hämtade kameran för jag tog kort på Emelie när hon red CD =). Han är för söt =)

Sen åt vi och efter lunch till nu har jag pluggat. NO är färdig strax och engelskan är färdig =) Så i kväll eller i morgon ska jag börja på SO provet =).

I morgon så ska jag till skolan. Har sovmorgon till 9. =) Mycket skönt. Men sen slutar jag  timme senare så det jämnar ut sig ;). Sen när jagb kommer hem ka jag väl rida och plugga. Så ser typ dagarna ut. Sova,äta,rida,plugga,sova,äta,rida,plugga osv!!

//Kram Kram


Lilla Veris och jag =)


Emelie & CD =D


Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.r.

Hej Frida. Så duktig Du är som pluggar på helgerna, du är nog snart ifatt dina kamrater, jag väntar me3d spänning på eran intervju i H.N. Hoppas dom skriver mycket om Er. Godnatt och kram från farmor.

2009-03-15 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0