Onsdag

God kväll =)

Varje morgon är det lika spännande när mamma har hämtat tidningen.... men än så länge har inte repoteget om mig och Sofia kommit. Han sa att det skulle ta 1-2 veckor. och det är 2 veckor på fredag så det måste ju komma snart!

Dagen i dag har varit bra. Fast var väldigt trött i morse!! Helt sjukt! Som tur är har vi sov morgon i morgon vilket är väldigt skönt!

Vi började dagen med läsning =). Mycket skönt =). Inte helt fel att börja med läsning 3/5 i veckan =). Sen hade vi tyska. Vi hade vikarie. Hon bara satt och sa ingenting och hjälpte inte oss någonting så hon var ingen bra vikarie. Sen hade vi idrott. Vi gjorde barr och handvolter och sånt i dag. Jag klarade att snurra runt på barr!! =D. Det var sjukt roligt. Så nu ska jag bara våga stå på händer vilket är väldigt läskigt!

Sen hade vi svenska. Jag läste ut "Före och efter Bella". Vi ska ha prov på den nästa eler nästa vecka igen så det är skönt att jag är färdig. Dock har jag inte skrivit min nyhets artikel så ska göra det i kväll eller i morgon.

Sen hade vi lunch. Det var thaibuffe. Det var mycket gott =)Sen hade vi syslöjd från 20 över 12 till 13. Då gick vi till Aulan för det var någon konsert där. Den var väl bra =). Lite annorlunda. Sen gick vi tillbaka och jobbade 1 timme. Sen slutade vi =)

När jag kom hem så gick jag ut och red =). Jag red ut barbacka runt bygdegården =). Veris var pigg även i fall vi hopptränade i går =D.

Nu har jag precis ätit och ska göra tyka läxa och svenska.. Kul kul!

//Kram


Bättre sent än aldrig ;) . Här kommer bilden från Ritz när vi firade Sofia =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0